AJANKOHTAISTA

Tältä sivulta löydät kaikki uutisemme.

  • Harjoittelijaksi suomen innovatiivisimpaan verkkokoulutusyritykseen? 14.9.2017 Oletko sinä ulospäin suuntautunut tiimityöskentelijä varustettuna positiivisella ja työhön tarttuvalla asenteella? Hae meille harjoittelijaksi Suomen innovatiivisimpaan verkkokoulutusyritykseen! Harjoittelu on palkallinen ja sopii hyvin osaksi korkeakouluopintoja. Aloitus mahdollisimman pian. Pääset mukaan digitaalisen oppimisen eturintamaan, tutustumaan uusien oppimisratkaisujen kehittämiseen ja perehtymään verkkopedagogiikan saloihin. Harjoittelun työtehtävät muokataan taitotasosi mukaan esimerkiksi sisällöntuottamisesta ja verkkokurssien rakentamisen tukitehtävistä projektipalettien hallintaan ja viestintään. Toivomme sinulta ...
  • Tehoa ja taitoa työhön syyshinnoin -20 %! 11.9.2017 Tehoa ja taitoa työhön syyshinnoin -20 %!
  • Kohti parempia digitaalisia koulutuksia -seminaarisarja jatkuu 30.8.2017   Miten digiajan oppimiseen luodaan tunnetta ja elämyksiä? ComCraft järjestää 12.10.2017 yhteistyössä Helsingin yliopiston Koulutus- ja kehittämispalveluiden HY+:n kanssa Tunnetta ja elämyksiä digiajan oppimiseen -seminaarin. Tämänkertainen seminaarimme johdattelee sinut elämyksellisen ja tunteita herättävän oppimisen maailmaan. Tule mukaan! Tunteet ovat tutkitusti tärkeitä oppimisessa. Tunteisiin vetoavien ja elämyksellisten oppimistilanteiden merkitystä oppimistuloksiin avaa kasvatuspsykologian professori Kirsti Lonka. Hän on kansainvälisesti ...
  • Avoimet kurssit tämän päivän vaatimuksilla 23.3.2017 Julkaisimme juuri kevään avoimien kurssien kurssikalenterin. Kursseja suunnitellessa istuimme alas ja pohdimme tämän päivän hektisen työelämän tarpeita. Kääntelimme, kaivelimme esille haasteita, viilailimme ja korjailimme. Lopputulokseksi saimme kolmen tunnin mittaisia täsmäkoulutuksia, joissa keskitytään vain yhteen aihekokonaisuuteen kerrallaan ja kunnolla. Teorialuentojen sijaan kursseilla opitaan tekemisen kautta, eli pääset ihan itse rakentelemaan kursseja käytännössä. Koulutusasiantuntijamme muovasivat aiheista kokonaisuuden, josta jokainen ...
  • ComCraft nousi Suomen suurimpien eLearning-yritysten joukkoon! 6.2.2017 ComCraft Solutions ja Kesko Oyj ovat solmineet verkko-oppimisen sisällöntuotantoa koskevan sopimuksen, jonka myötä Keskon kahdeksanhenkinen eLearning-tiimi siirtyi ComCraftin palvelukseen 31.1.2017. Jatkossa ComCraft on Keskon pääyhteistyökumppani verkko-oppimisen sisällöntuotannossa. Keskosta siirtyvä kokenut sisällöntuotantotiimi käyttää samoja työkaluja kuin meidän tiimimme. Voimakkaan kasvun johdosta lisäresursseille oli suuri tarve, joten uudet ComCraftilaiset toivotettiin viikko sitten sydämellisesti tervetulleiksi. Mahtavan tiimimme ansiosta pystymme ...
  • Pelillisillä elementeillä kohti vaikuttavampia verkkokoulutuksia -seminaari 29.11.2016   ComCraft järjestää helmikuussa yhteistyössä Helsingin yliopiston Koulutus- ja kehittämispalveluiden HY+:n kanssa seminaarin verkkokoulutusten ja -oppimateriaalin tekijöille, tilaajille ja käyttäjille. Tilaisuus järjestetään 27.2.2017 Helsingissä. Pelit ovat innostavia ja motivoivia opetuksen työkaluja, joiden avulla voit rakentaa vuorovaikutteisemman ja vaikuttavamman verkkokurssin. Pelimäisiä rakenteita hyödyntämällä saadaan kannustavampi konteksti oppimateriaaleille ja luodaan aktiivisempi rooli oppijalle hänen suorittaessaan kurssia. Pelillistäminen on kasvava ...
  • Tieturi ja ComCraft Solutions yhteistyöhön 1.11.2016 Tieturi ja ComCraft Solutions ovat solmineet yhteistyösopimuksen, jolla ComCraftin laadukkaat verkkokoulutusratkaisut tulevat Tieturin tarjontaan. Sopimus kattaa Office eLearning -ratkaisut sekä pelimäisen Office Tähtipelaaja -itseopiskelupaketin, molemmat suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. ”Monimuoto-opiskelu on tämän päivän trendi, jossa kontaktissa tapahtuvan opiskelun lisäksi opiskelijalle tarjotaan mahdollisuus itsenäisesti kehittää taitojaan silloin, kun se parhaiten opiskelijalle sopii. Yhteistyö ComCraftin kanssa täydentää loistavasti ...
  • Haastavissa tilanteissa asiakaspalveluosaamisella on erityinen merkitys 26.9.2016   Yli puolet suomalaisista on vaihtanut jotakin palveluntarjoajaa tai yritystä vuoden 2015 aikana huonon asiakaspalvelun vuoksi, selviää Accenturen tutkimuksessa. Yritykset menettävät myyntiä huonosta palvelusta johtuvan palveluntarjoajan vaihtamisen myötä maailmanlaajuisesti lähes 6 000 miljardia euroa vuodessa. Yritykset voivat vaikuttaa asiakkuuksien säilymiseen kehittämällä asiakaspalveluaan ja ammattilaisiaan, sillä 59 prosenttia suomalaisista kertoo, että parempi asiakaspalvelu olisi vaikuttanut heidän päätökseensä vaihtaa ...